Landingpage - E-bog | Webvækst

Download før den forsvinder

Minutter
Sekunder
Landingpage – E-bog

Få 13 af de mest uundværlige Facebook-teknikker, der vil få din forretning til at skalere eksplosivt

Denne E-bog er udarbejdet af Webvækst på baggrund af data og erfaring fra +100 vækstcases.

Landingpage – E-bog
Emil DegnWavell
Read More
"E-bogen har gjort mig opmærksom på hvordan jeg forøger mine kunders livstidsværdi gennem værktøjer, jeg ikke anede, man kunne bruge. Den er 100% til gavn for alle, der har med Facebook at gøre!"​
Landingpage – E-bog
Landingpage – E-bog
Landingpage – E-bog
Landingpage – E-bog

Hej virksomhedsejer

Lad os antage, at du har anvendt alle 13 tips i din Facebook-annoncering og har fordoblet din omsætning over det næste halve års tid. 

Lad os sige, at du har arbejdet med præcis samme marketingbudget, som du gør i dag. Ville det ikke være fedt?

Der sidder mange og annoncerer med Facebook i øst og Google i vest. Fuldstændigt ustruktureret og uden overblik over, hvad man får ud af den enkelte annoncekrone. Siloen er død. I dag handler det om at skabe en kunderejse for sin potentielle kunde. Alle sælger deres produkter i annoncerne – men kunderne hader at føle sig solgt til. Vi har vendt tallerkenen om. Vi sælger klikket i annoncen – ikke produktet. Klikker den potentielle kunde på annoncen, jamen så kommer de ind i en veludført og struktureret kunderejse. Herfra skal vi nok sælge til dem før eller siden. Forskellen er, at kunden selv tager action – og at publikummet bliver varmet op. Herfra tjener vi vores penge. Livstidsværdi og mersalg! 

Vi kommer fra salg. Vi startede som telefonsælgere og kunne pitche vores produkt til 150 mennesker på dårlige dage og 350 på de gode dage. I vores verden fra dengang, jamen så solgte vi jo derudaf. 25 salg på de absolut bedste dage. Vi tillærte salgsteknikker, indvendingsbehandlinger, disciplin og vindermentalitet. Alt sammen – direkte overførbart til marketing. 

Det gik op for os, at i stedet for at begrænse os til at pitche 350 mennesker om dagen, hvor vi var låst fast til en telefon, så kunne vi bruge en dag på at udarbejde en videoannonce – og efterfølgende pitche flere tusinde om dagen gennem Facebook-annoncering, mens vi kunne gå i gang med nye spændende opgaver.

Vores strategier i online marketing har i dag genereret over 37 millioner kroners omsætning fordelt på +100 vækstcases i 43 forskellige brancher. 

Det lyder måske vildt, men den er god nok. Èn af vores vigtigste platforme er Facebook – det er dén absolut mest intelligente platform, man kan arbejde med. Udnytter du det fulde potentiale her – så kan du æde dine konkurrenter levende. 

Få Downloaded E-bogen og sørg for at forstå alle elementerne. Giv den så gas! 

Landingpage – E-bog
Landingpage – E-bog
Landingpage – E-bog
Landingpage – E-bog
Landingpage – E-bog

Nysgerrig på fremtidens markedsføring?

I vores nyhedsbrev kan du holde dig opdateret på fremtidens marketing