Noya Copgenhagen Case | Webvækst

Noya Copenhagen

We Solve Real Problems

Vi hjælper Noya Copenhagen med deres vækst

1. info

Kunde

Noya Copenhagen

Website

https://www.noyacopenhagen.com/

Service

Marketingstrategi, annoncering og optimering

Markeder

Danmark

Stiftet

12/01-2020

2. Forbedringer i målretningen

Inden vi overtog Noya Copenhagens markedsføring, var de allerede veletableret på markedet. Deres butik og webshop havde hjemtaget et overskud i flere år, og de var veltilfredse med sin markedsføringsstrategi. Efter en grundig analyse af deres daværende strategi, plan og salgstal, fandt vi enkelte forbedringsmuligheder i den detaljerede målretning. Vi kom med konkrete forbedrings tips og overtog derfor deres markedsføring på samtlige kanaler.

Vi hjælper vores kunder med at få kunder

Vi skaber resultater

0 %
Stigning i annonceomsætning
0 %
Højere ROI

3. Ombygning af annonceopsætningen med fokus på konverteringer

Efter en nøje gennemgang af de eksisterende kampagner, konstaterede vi, at der var bestemte kampagner og søgeord, der havde uudnyttet potentiale. Vi valgte at rydde op og fjerne kampagner med underperformende resultater - og herefter blev der lagt fuldt fokus på de kampagner der levede op til det fulde potentiale. Dernæst valgte vi at lave en søgeordsanalyse og kiggede på hvilke søgeord, der lå mange søgninger på, som Plusmaleren ikke i forvejen lå på - og hvor konkurrencen heller ikke var høj. Der blev både taget højde for det enkelte søgeord, men også den geografiske afgrænsning af søgeordet. Der blev tilføjet flere søgeord på nuværende Google Ads kampagner og annonceteksten blev gjort dynamisk, hvilket vil sige, at teksten altid var tilpasset det enkelte søgeord og den enkelte forbruger, hvorfor vi så en betydelig forbedring af quality score – hvilket resulterede i billigere og mere værdifulde klik.

4. Flere kunder, bedre kunder og færre omkostninger

Vi har betydeligt styrket Noya Copenhagens digitale performance. Deres annonceomsætning er steget med 100%, og deres afkast med 20% i løbet af de første to måneder. Før Noya Copenhagen startede hos os, kostede den gennemsnitlige konvertering 122 kr. Vi har efterfølgende formået at få deres gennemsnitlige salgspris ned på 96 kr. Vigtigst af alt, har vi hævet deres kunders livstidsværdi med hele 20%, hvor konverteringsraten er steget med yderligere 23%. Siden vi overtog deres digitale markedsføring har vi genereret en 25% højere ROI.

Nysgerrig på fremtidens markedsføring?

I vores nyhedsbrev kan du holde dig opdateret på fremtidens marketing

13 skjulte skatte i Facebook annoncering

Annoncerer du på facebook?

Få 13 af de mest uundværlige Facebook-teknikker, der vil få din forretning til at skalere eksplosivt