Surdejspizzaria

We Solve Real Problems

Vi hjælper Surdejspizzaria med deres vækst

1. info

Kunde

La Casa Di Antonia / Surdejspizzeria

Website

https://www.surdejspizzeria.dk/

Service

Marketingstrategi, Annoncering & Hjemmeside + Bestillingssystem

Markeder

Danmark

Stiftet

01.09.2020

2. udfordringer med branding, overblik, belægning, synlighed og stabilitet

Surdejspizzeria benyttede sig af Just-Eat, Hungry og Wolt som primær kilde til ordrer. I det setup var der store procentvise omkostninger forbundet med bestillinger. Samtidigt med at Bijan var frustreret over at betale i store procentdele til førnævnte bestillingsplatforme, var det pludseligt også en stor udfordring at der ikke længere kom ’strøg-kunder’ ind og spiste frokost grundet Covid-19 Coronavirus. Surdejspizzeria havde derfor både udfordringer med branding, overblik, belægning, synlighed og stabilitet.

Kunderejse for Surdejspizzaria's kunder

Vi hjælper vores kunder med at få kunder

Vi skaber resultater

0 kr
Click-Through-Rate er steget til
0 kr
Gennemsnitlige Cost-Per-Click er faldet til

3. Rykning Af De Essentielle Salgskanaler​

Overordnet var formålet for vores annoncering at rykke bestillinger fra Just-eat, Hungry & Wolt, ind på Bijans egen hjemmeside, med henblik på at minimere produktionsomkostninger. Derudover erstattede vi en indsats leveret af diverse lokalaviser og radiospots i forhold til Lokalt Kendskab. Et fuldstændigt banebrydende element i vores samarbejde med SurdejsPizzeria var at revolutionere deres bestillingssystem, med hjælp fra Aydin fra NuvoPoint. Vi har derfor implementeret et gennemgående bestillingssystem som tillader at vi kan tracke på køb i restauranten.

4. Stigning I Kendskabsgrad Og Markant Meromsætning​

I forbindelse med at Surdejspizzeria, som de fleste pizzeriaer, ikke var særligt stærke eller engagerede i deres digitale tilstedeværelse, har vores indsats løftet dem til et helt andet niveau af eksklusivitet og seriøsitet online. Den gennemsnitlige CTR ( Click-Through-Rate) er steget til 4.69 Deres gennemsnitlige CPC ( Cost-Per-Click ) er faldet til 0.66 DKK Sidst men ikke mindst, har vi løftet deres lokale online kendskab med flere hundrede procent. Surdejspizzeria er i dag et pizzeria som ved hjælp af NovoPoints betalingssystemer har mulighed for at lave real-time dynamisk retargeting, baseret på købsadfærd i den fysiske butik såvel som igennem deres webshop. Konkluderende har vores samarbejde naturligvis resulteret i en markant meromsætning.

Webvækst | Omnichannel Marketing | Få mere ud af budgetterne