Surdejspizzaria
We Solve Real Problems
Vi hjælper Surdejspizzaria med deres vækst
1. info
Kunde
La Casa Di Antonia / Surdejspizzeria
Website
https://www.surdejspizzeria.dk/
Service
Marketingstrategi, Annoncering & Hjemmeside + Bestillingssystem
Markeder
Danmark
Stiftet
01.09.2020
2. udfordringer med branding, overblik, belægning, synlighed og stabilitet
Surdejspizzeria benyttede sig af Just-Eat, Hungry og Wolt som primær kilde til ordrer. I det setup var der store procentvise omkostninger forbundet med bestillinger. Samtidigt med at Bijan var frustreret over at betale i store procentdele til førnævnte bestillingsplatforme, var det pludseligt også en stor udfordring at der ikke længere kom ’strøg-kunder’ ind og spiste frokost grundet Covid-19 Coronavirus. Surdejspizzeria havde derfor både udfordringer med branding, overblik, belægning, synlighed og stabilitet.
Vi hjælper vores kunder med at få kunder
Vi skaber resultater
3. Rykning Af De Essentielle Salgskanaler
Overordnet var formålet for vores annoncering at rykke bestillinger fra Just-eat, Hungry & Wolt, ind på Bijans egen hjemmeside, med henblik på at minimere produktionsomkostninger. Derudover erstattede vi en indsats leveret af diverse lokalaviser og radiospots i forhold til Lokalt Kendskab. Et fuldstændigt banebrydende element i vores samarbejde med SurdejsPizzeria var at revolutionere deres bestillingssystem, med hjælp fra Aydin fra NuvoPoint. Vi har derfor implementeret et gennemgående bestillingssystem som tillader at vi kan tracke på køb i restauranten.



4. Stigning I Kendskabsgrad Og Markant Meromsætning
I forbindelse med at Surdejspizzeria, som de fleste pizzeriaer, ikke var særligt stærke eller engagerede i deres digitale tilstedeværelse, har vores indsats løftet dem til et helt andet niveau af eksklusivitet og seriøsitet online. Den gennemsnitlige CTR ( Click-Through-Rate) er steget til 4.69 Deres gennemsnitlige CPC ( Cost-Per-Click ) er faldet til 0.66 DKK Sidst men ikke mindst, har vi løftet deres lokale online kendskab med flere hundrede procent. Surdejspizzeria er i dag et pizzeria som ved hjælp af NovoPoints betalingssystemer har mulighed for at lave real-time dynamisk retargeting, baseret på købsadfærd i den fysiske butik såvel som igennem deres webshop. Konkluderende har vores samarbejde naturligvis resulteret i en markant meromsætning.