Danmarks mest bæredygtige vækstpartner.

Internettet udleder mere CO2 end flyindustrien. Vi har et ansvar.

Sådan sætter vi barren højere

Vi har plantet 3019 træer i Herning, Danmark, for at reducere vores CO2-udledning og bekæmpe klimaforandringerne. Som et online marketingbureau er vi opmærksomme på vores bidrag til klimaforandringerne, og vi ønsker at sætte synlighed i vores branche ved at tage skridt til at minimere vores påvirkning.
Hver af de 3019 træer, vi har plantet, optager ca. 8 kg CO2 om året, hvilket svarer til en samlet reduktion på ca. 25 tons CO2 om året.

Se vores certifikat her:

For at sætte det hele i perspektiv
kan vi fortælle, at:

Facebook annoncering

En enkelt Facebook-annonce, der bliver vist 1000 gange, udstøder ca. 40 gram CO2.

Det svarer til ca. 625.000 Facebook-annoncer, der bliver vist 1000 gange, om året for at udstøde 25 tons CO2.

Hver gang en virksomhed viser en Facebook-annonce, kan du tænke på, at de træer, vi har plantet, hjælper med at reducere den CO2-udledning, som din annoncering genererer.

Google annoncering

En enkelt Google AdWords-annonce, der bliver vist 1000 gange, udstøder ca. 20 gram CO2.

Det svarer til ca. 1,25 millioner Google AdWords-annoncer, der bliver vist 1000 gange, om året for at udstøde 25 tons CO2.

Hver gang en virksomhed kører en Google AdWords-annonce, kan du tænke på, at de træer, vi har plantet, hjælper med at reducere den CO2-udledning, som din annoncering genererer.

Youtube annoncering

En enkelt time af videoreklamer på YouTube udstøder ca. 360 gram CO2.

Det svarer til ca. 69.444 timers videoreklamer på YouTube om året for at udstøde 25 tons CO2.

Hver gang en virksomhed annoncerer på YouTube, kan du tænke på, at de træer, vi har plantet, hjælper med at reducere den CO2-udledning, som din annoncering genererer.

Din vision er vores mission - og vi lever af at agere samarbejdspartner for vækstparate virksomheder.
Men vi gør en forskel dér, hvor vi kan.

Bæredygtige samarbejdspartnere

Webvækst “Code of Conduct” er et sæt spilleregler for samarbejdet mellem Webvækst og vores samarbejdspartnere. Vores krav i “Code of Conduct” er baseret på energibesparelse.

I marketing er det udfordrende og ressourcekrævende at tænke i bæredygtighed. Vi har valgt at slå et slag for bæredygtige virksomheder, hvor vi hjælper med gratis grafik eller linkbuilding gennem vores søsterselskab.

Som en del af vores onboarding gennemgår vi mulighederne for energibesparelse på websites. Her hjælper vi konkrete tiltag, hvor der kan optimeres, fjernes og undgås unødvendige plugins, der er energibelastende.

Vi køber brugt

Vi lever og ånder for digital dominans – men det kommer ikke af sig selv. Vi arbejder mange timer og nyder ofte at spise aftensmad på kontoret. Der skal en del kaffe til at holde os igang – og der skal et bestemt mindset til for at opretholde én af vores vigtigste værdier; iværksætterånden på kontoret. Vi sidder en del foran skærmene ved vores flotte skriveborde, som vi er stolte af.

ALT KØBES BRUGT.

Kontakt os

Vil du plante dit frø hos os?

Tag en uforpligtende snak med vores CEO, Nicholas, og find ud af, hvordan vi bedst kan hjælpe dig.