Skab digital dominans med Googles nye superkræfter

Google er mere contentfokuseret end nogensinde før
P-Max – den nyeste dreng i klassen. Performance Max er en samling af Googles Netværk i én kampagnetype. Du kombinerer altså kræfterne fra dit produktfeed, dine overskrifter og beskrivelser, videokampagner fra YouTube og billeder fra display. Med fremragende content kan du vinde din branche – så sørg for at have det i orden.
Vi anbefaler og bruger aktivt Performance Max i din digitale kunderejse, hvad end du sælger produkter eller søger kvalificerede leads.
Kombinér alle Google-kanalerne i P-Max
Vind brancher med bedre content
Flere variationer og bedre målgrupper

Gns. ROAS for alle kunder
Mio. kr. genereret for kunder
Kliks genereret for kunder
Målrettet annoncering
Bedre synlighed
Konkurrencefordel

"Webvækst har taget vores online salg til det næste niveau. Kommunikationen undervejs har været topklasse - jeg tvivler på, at man kan få mere for pengene andre steder."
Nam Dinh
Medejer, Sneakerzone
Hvorfor du skal vælge os som din vækstpartner
Vores unikke tilgang til vækst passer ikke til alle. Vi drives af resultater og arbejder ikke efter et tikkende ur, men til vi er færdige.
Med fuldstændig forretningstransparens arbejder vi ud fra dit break-even benchmark, så vi sikrer profitabel skalering af din virksomhed.
Vi samarbejder med virksomheder, der er ligeså sultne på vækst, som vi selv er.
- Proaktiv kommunikation
Vi forudser udfordringerne, inden de opstår
Når vi siger, at vi er en vækstpartner, så mener vi det. Vores fokus er ikke at drifte, men at skalere. Proaktivitet er en væsentlig del af vores værdisæt, og for os er det er en pligt at udfordre status quo for et bedre resultat.
- Mere end marketing
En del af noget større
Webvækst er en del af Meliora Ventures, hvor vi bygger vores egne virksomheder. Vi tester alle nye tendenser på vores egne virksomheder, og vi kan derfor hjælpe med mere end bare toplinje.
- Kreativ tænkning
We can do fucking Betr
Langt de fleste gør for lidt ud af det kreative univers forbundet med virksomheden. Mennesker køber sig oftest ikke ind på produktet. Mennesker køber sig ind på universet. Uanset, hvor gode resultater vi leverer, så kan vi altid gøre det bedre.
- Data drager konklusionerne
Vores succes måles på din succes
Resultaterne snakker for sig selv præcis som data. Vi kombinerer fuldkomne, digitale kunderejser med data på tværs af kanalerne. På den måde får vi typisk mere end 20% ud af budgetterne.
- Ydmyg tilgang til udvikling
I vores branche kender ingen til i morgen
Vores tilgang til indlæring er en del af, hvem vi er. Vi har alle en tilkoblet mentor, så vi udvikler os i højt tempo. Med et mindset om, at vi altid kan blive bedre, dedikerer vi 2 timer om ugen til interne udviklingsoplæg.
Spar penge fra første sekund!
Betaler I for eksterne softwareværktøjer som produktfeeds, rank tracking eller call tracking? Det behøver I ikke.
Som kunde vil I få alt dette premium software for jer gratis, så vores eksperter har de bedste muligheder for at hjælpe jer med at nå jeres fulde potentiale.

Se vores vækstcases
Vi er Google Partner
Som Google Partner har vi adgang til eksklusive værktøjer og support, så vi bedst muligt kan optimere dine Google Ads-kampagner.

- Vores specialister har modtaget et bevis indenfor hver disciplin.
- Adgang til den nyeste viden indenfor Google annoncering
Bliv klogere på alt indenfor Google Ads
Google Ads
Vind over dine konkurrenter med dominans på Google
Google Search
Få Google-dominans på de søgeord, der skaber profit for din virksomhed
Google Display
Skab “Top Of Mind” med Display-annoncering
Google Performance Max
Skab digital dominans med Googles nye superkræfter
Google Shopping
Vind din branche med den højest konverterende kanal på Google
Google Discovery
Vær synlig på tværs af platforme dine kunder bruger
Google Ads
Vind over dine konkurrenter med dominans på Google
Google Search
Få Google-dominans på de søgeord, der skaber profit for din virksomhed
Google Display
Skab “Top Of Mind” med Display-annoncering
Google Performance Max
Skab digital dominans med Googles nye superkræfter
Google Shopping
Vind din branche med den højest konverterende kanal på Google
Google Discovery
Vær synlig på tværs af platforme dine kunder bruger
Kontakt os
Vil du plante dit frø hos os?
Tag en uforpligtende snak med vores CEO, Nicholas, og find ud af, hvordan vi bedst kan hjælpe dig.

Kontakt os
Vil du plante dit frø hos os?
Tag en uforpligtende snak med vores CEO, Nicholas, og find ud af, hvordan vi bedst kan hjælpe dig.

Saml hele dit digitale økosystem hos Webvækst
Vores tilgang til performance har skabt mere end 200 vækstcases i mere end 40 brancher, både i ind- og udland.
Der er én ting, der går igen; kombinationen mellem benhårdt arbejde og kompromisløs kreativitet.
Webvækst skaber digitale vindere gennem fuldkomne, digitale kunderejser.





Bliv klogere på Performance Max
Få succes med Google Ads annoncering - nå flere kunder og øg trafikken til din hjemmeside
Google Ads er en af de mest populære annonceringsplatforme i dag. Det giver virksomheder mulighed for at oprette og køre annoncer på Google’s søgeresultatsider og andre steder på nettet. Google Ads annoncering er en effektiv måde at nå ud til potentielle kunder og øge trafikken til din hjemmeside.
Størrelsen af Google Ads annoncering varierer afhængigt af annoncetype og placering. De mest almindelige annoncer er tekstannoncer, som vises i Google’s søgeresultater. Disse annoncer består normalt af en overskrift, beskrivelse og en URL. En standardtekstannonce kan indeholde op til 30 tegn i overskriften og op til 90 tegn i beskrivelsen.


Optimer din annoncering med de rette størrelser
Der er også displayannoncer, som vises på forskellige websites på nettet. Disse annoncer kan have forskellige størrelser afhængigt af placeringen. Nogle af de mest almindelige størrelser er 300 x 250 pixels, 728 x 90 pixels og 160 x 600 pixels.
Videoannoncer er en anden type annoncer, der kan vises på YouTube og andre video-websites. Disse annoncer kan have forskellige størrelser afhængigt af annoncetype og placering. Nogle af de mest almindelige størrelser er 640 x 360 pixels, 854 x 480 pixels og 1280 x 720 pixels.
Få mest muligt ud af din annoncering med Google Performance Max
Uanset hvilken type annonce du vælger, er det vigtigt at tage højde for størrelsen og dimensionerne af din annonce for at sikre, at den vises korrekt og ser professionel ud. Du kan finde mere information om de specifikke størrelser for forskellige annonceformater på Google Ads’ hjælpesider.
Husk at en velformuleret annonce med en god overskrift og beskrivelse kan være afgørende for at tiltrække opmærksomhed og få potentielle kunder til at klikke på din annonce. Så det er vigtigt at tage tid til at udvikle en effektiv annonce, der er i overensstemmelse med Google Ads’ retningslinjer og bedste praksis.
